5 Nisan 2012 Perşembe

Otistik Değil Otizmli


15 yorum:

  1. çok güzel sayfa olmuş tebrikler

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler arkadaşlar :) yüreğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. farklılıkları fark etmemiz dileğiyle, bu blogdaki paylaşımlar sayesinde umarım daha fazla insan fark eder ve bilinçlenir.

    YanıtlaSil
  4. bu blogtaki paylaşımları başkalarıda görebilirse evet farkındalık yaratabiliriz burcu :D :D

    YanıtlaSil
  5. Ben bu vidoyu çok beğeniyorum gerçekten, neden bende bilmiyorum ama arada açıp açıp izliyorum :) bağımlılık yarattı sanırım bende:) aslında bağımlılık falanda değilde gerçektende otizmli insanları anlayabilmemiz için çok güzel hazırlanmış bir video..

    YanıtlaSil
  6. kesnlklee... bide dikkat çekici olunca ilk izlediğim videolardan biri bu olmuştu benm

    YanıtlaSil
  7. GÜZEL BİR VİDEO HERKES BİRBİRİNİ KOŞULSUZ SEVMELİ

    YanıtlaSil
  8. Otizmin otizmli bir çocuğun dilinden anlatılmış olması videoyu etkileyici kılmış. Teşekkürler busecim güzel bir paylaşım :)

    YanıtlaSil
  9. ben teşekkür ederm tatlım :)

    YanıtlaSil
  10. Sevgi ile her engel aşılabilir elbette, gerçekten güzel bir video. Paylaştığın için teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. çok teşekkr ederm beğenilerinz için :)

    YanıtlaSil