7 Nisan 2012 Cumartesi

Haydii Bakalımmm

Arkadaşlar ben bu bölümü ne çok bilerek nede çok isteyerek geldim. Kader yada şans eseri yazdığım bu bölümde bir çok korkularım oldu ve bunu sizinle paylaşmak istiyorum.
İlk olarak o bireylerle iletişime geçip geçememekten, onlarla aynı ortamda bulunup bulunamamaktan çok korkmuştum.
Daha sonrada 30-40 yıl bir fiil bu işi sürdürebilir miyim diye düşünceler sardı.
Yok asistan olarak kalırım, yok özel bi merkez açarım vs vs vs... bunun gibi şeyler...
Şimdi sizlerden de bu tarz duygu ve düşüncelerinizi bekliyorum. Sohbeti döndürebilirsek Ne âlâ.. Şimdiden Teşekkürlerr :)

13 yorum:

  1. ne yalan söyleyeyim benimde bölüme karşı korkularım vardı. Hatta arkadaşlarla SOMET'e ilk gittiğim de korkudan öğrencilerin yanına bile yaklaşmamıştım. Ama şu an bu durumu yendiğime eminim. Gittiğim rehabilitasyon merkezinde ağır öğrencileri istediğim bile oluyor :)

    YanıtlaSil
  2. ebru ve sedatt okuyun lan adam gibi :D

    aynen burcu ilk günlerde ölüyordum şimdi çok daha rahatım sanki

    YanıtlaSil
  3. herkes laf olsun diye yorum yapmış ya :D çok iyi :)

    YanıtlaSil
  4. buse face olsa yorumunu beğenirdim valla :D

    YanıtlaSil
  5. beğenmiş kadar oldun onur sağol :D :D

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşların üniversiteye gelmeden önce pek fazla bilinmeyen bir meslek konusunda endişler ve korkular taşıması çok normal. Sizlerin bu konudaki düşünceleri, bu endişe ve korkuları azaltmak veya ortadan kaldırmak için neler yapmak gerektiği konusunda faydalı olacaktır. Kendi endişe ve korkularınızı yenmek için neler yaptınız? Ve daha başka neler yapılabilir?

    YanıtlaSil
  7. Hocam ben ilk Aköndere gitmiştim sizde biliyorsunuz ki :) orada inanılmaz korkmuştum. ancak o çocuklarla birkaç iletişim girişiminde bulununca korkularımın biraz yersiz olduğunu düşünmeye başladım. empati kurmaya çalışıyorum başarabildiğim kadarıyla, zaten onu başarabilirse ne endişe nede korku kalmayacaktır eminim.

    YanıtlaSil
  8. gurur duydummm kendimleee Oğuzhan :D

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş. beğendim

    YanıtlaSil
  10. ilk geldiğimde bende yapamayacağımı düşünerek büyük bir umutsuzluğa kapıldım ama şimdi iyi ki gelmişim ve seçmişim bu bölümü

    YanıtlaSil