8 Nisan 2012 Pazar

Edremit Ege Yüksel Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi' öğrencilerine mezuniyet diploması


Balıkesir'in Edremit ilçesinde eğitim veren Ege Yüksel Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi' öğrencilerine yıl sonu karnelerini verirken, 15 öğrencisine de 'Mezuniyet Diploması' verdi.
Mezuniyet ve Karne Günü nedeni ile okul bahçesinde engellilerin yaptığı eserlerden oluşan El İşi ve Resim Sergisi de açıldı. Ege Yüksel Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi'nde açık alanda kurulan bir sahne ile öğrenciler Mezuniyet ve Karne Günü nedeni ile birçok etkinlikler yapıp izleyicilere duygulu anlar yaşatırlarken, gönüllerince eğlenme fırsatı buldular. Engelli öğrencilerin Kelebekler, Hababam Sınıfı, Ateş Böceği ve kısa bazı tiyatro eserleri yanı sıra söyledikleri şarkı ve türküler büyük ilgi çekti.
Ege Yüksel Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürü Emine Çakır, okulun 2008 yılında hizmete girdiğini, 14 öğretmen ve diğer eğitici kadrosu ile 110 öğrencisine eğitim verdiğini; bu yıl 3. mezunlarını verdiklerini belirtti. Çakır, "Kurumumuzdan resmi olarak ayrılan 15 öğrencimize birer anı olarak bugün Mezuniyet Belgesi ve diğerlerine karnelerini verdik. 15 öğrencimizi mezun ettik ama içimizden çıkartmadık. Bu kurum her zaman size açıktır ve tüm sorunlarınızda bize gelin" dedi.
Mezuniyet Belgesi ve Karnelerini Okul Müdürü Emine Çakır'ın elinden alan öğrencilerin çok duygulanıp sevinçten ağlamaları izleyicileri etkiledi. Ege Yüksel Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi'nin kısıtlı olanakları ile en iyi hizmeti verdiğini açıklayan Müdür Emine Çakır, bu eğitim yuvasının bir aile ocağı olduğunu ifade edip, gerçekleştirilen bu tür sosyal aktivitelerin devam edeceğini söyledi.

8 yorum:

  1. haha çok iyi bizde yapalım ilerde :]]

    YanıtlaSil
  2. Sizlerde nice özel gereksinimli öğrenciye diploma vereceksiniz. Güzel bir paylaşım olmuş, teşekkürler Buse.

    YanıtlaSil
  3. sayfan ve paylaşımların güzel olmuş tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. aynen oğuzhan böyle bişi yapmalıyız bencede :D

    Teşekkür ederim Hocam çok ilgimi çekti açıkcası bu olay :)

    Teşekkür ederim cem :)

    YanıtlaSil
  5. Sayfa gayet faydalı ve güzel olmuş tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  6. çok teşekkür ederm umaycım :)

    YanıtlaSil
  7. Bu paylaşımını çok beğendim ama yine de bizımla deyılsın :D

    YanıtlaSil
  8. ahahaha buna çok üzüldm napcağımı bilemedm ama :D bu arada teşekkrler :D

    YanıtlaSil